nagłówek

nagłówek

poniedziałek, 15 lipca 2013

Oj jakie nudy!

Siedzę w domu i się nudzę, pogoda okropna! Nienawidzę takiej pogody grrrr ;/  Od rana padał deszcz, około południa zaczęło pokazywać się słońce na przemian z  chmurami, a teraz znowu jest pochmurno ;C
Jak dla mnie mogło by świecić słońce 12 godzin na dobę!
Nie martwcie się dzisiejszy blog nie będzie tylko o pogodzie! :)  Mam  informacje ze świata. :) (Moje własne prywatne WIADOMOŚCI )

Smutna informacja dla fanów serialu Glee! Dzisiaj do internetu napłynęły wiadomości o śmierci Cory'ego Monteitha. Ciało 31 letniego aktora wczoraj znaleziono w hotelu w  Vancouver.
Aktor w Glee grał Finna Hudsona, popularnego sportowca w swojej szkole.

Ja osobiście Glee widziałam kilka razy ale naprawdę serial jak najbardziej na tak. (y)


                                    [*] 

 

Tu kila naprawdę fajnych piosenek w wykonaniu zespołu Glee:




i oczywiście nie mogło zabraknąć piosenek mojego idola:
                                  




Odchodząc od tematu Glee.
Nudzę się! BARDZO!
Słucham se Jusa <3 

 A tu daje wam kilka moich ''artystycznych'' zdjęć zrobionych dzisiaj :)




Tu widzicie jaka jest pogoda u mnie!


Se fotograf ze mnie! <3 


A tu macie nutę, na ten spokojny dzień:

<3 


Dobra idę poczytać czy coś! Pa, pa :* 
Piszcie jaka u was pogoda? ;)

7 komentarzy:

  1. icona pop - i love it
    KOCHAMMMMMMMMMMMMMM TOOOOOOOOOOOOOOOOOO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz??? To dla mnie wiele znaczy =)
    ZAPRASZAM !!!!
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie dawno zaczęłam oglądać GLEE, jestem przy trzecim odcinku i jak zobaczyłam te wiadomości zrobiło mi się smutno :c
    Zdjęcia są całkiem niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojejku dziękuje że pochwaliłaś choć troszeczkę moje zdjęcia <3 :)

      Usuń
  3. Glee widziałam może kilka razy,ale się prawie poryczałam jak zobaczyłam te wiadomości :c
    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Parę razy oglądałam Glee, ale jak się dowiedziałam o śmierci jejku rozpłakałam się :((
    Super zdjęcia!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjecia :D Fotograf z ciebie :D

    A przy okazji:

    Zostałaś nominowana do Liebster blog award więcej szczegółów u mnie :D:D
    http://www.karolciakikaxd.blogspot.com/2013/07/witajcie-dopiero-zaczynam-prace-nad.html#comment-form

    Bede wpadala :D Moglabys mnie zaobserwowac?

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam do mnie chciałabym abyś odwiedziła i się zgłosiła http://lolaabeautifullife.blogspot.com/2013/07/zapraszam.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń