nagłówek

nagłówek

sobota, 14 września 2013

Jest Vans jest lans! Nie, nie jest!

Hej! Wczoraj obiecałam notkę tematyczną, wiec obietnicy dotrzymuję.

Pewnie po nagłówku się już domyślacie że chodzi o buty VANS’Y. Czemu pisze o Vans’ach? Bo wszystkie gimbusy (no może prawie wszystkie) również ja, podniecają się Vans’ami, a nic o nich nie wiedzą, wiec ja chce to zmienić.


Więc Vans to amerykański producent butów i akcesoriów sportowych, przeznaczonych do skateboardingu, surfingu, BMX oraz snowboardingu. Historia tej firmy rozpoczęła się 16 marca 1966, gdy Paul Van Doren wraz z trzema wspólnikami (Jim Van Doren, Gordy Lee, Serge D’Elia) otworzył w Anaheim (w Kalifornii) swój pierwszy sklep pod nazwą Van Doren Rubber Company, w którym produkowali a następnie sprzedawali buty.                                                         Pod koniec lat 70. Vans posiadał 70 sklepów w całej Kalifornii, a swoje wyroby za pomocą dealerów sprzedawał zarówno w całych Stanach Zjednoczonych, jak i poza ich granicami. 


Logo Vans :




Buty: 








Jedyną rzeczą która nie podoba mi się w Vans'ach to ich profilowanie, jest okropne!



Piszcie co wy sądzicie o Vans'ach? Czy wam się podobają? Czy macie? Jeśli tak, to jakie? 

OK, kończę lecę czytać lekturę (Ikar - Jarosław Iwaszkiewicz)  :* 
Tu macie piosenkę którą męczę od jakiejś godziny. <3



6 komentarzy:

  1. Mi się podobają vansy chodź według mnie są trochę za drogie bo to zwykłe trampki z firmową metką tak jakby .
    Zapraszam do mnie "+ obserwacja za obserwacje ?
    I mam ogromną prośbę kilkniesz w baner na moim blogu vintageshop
    http://dariia-darria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są vansy ! <3
    masz ochotę na wzajemną obserwację ?:) http://notthisstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam bandy <3
    świetny post

    Zapraszam do mnie

    Crazylola700.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupiłam bardzo podobne buty do Vansów za 25 zł i szczerze uważam, że szkoda wydawać tyle kasy jak można mieć tańsze tylko, że bez znaczka ;)

    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. :) nie mam Vansów ale miło sie czytało:)

    obserwuje :)

    zapraszam do mnie:)

    cosszykownego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog dopiero zaczynam obserwuje ! zapraszam NieIdealna-joan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń