nagłówek

nagłówek

czwartek, 26 września 2013

School Tag

Cześćć!
Dzisiaj lekcje skończyłam o 15:10 i jestem trochę zmęczona ale jakoś żyję (y)
Przed chwilą wyjrzałam za okna i zobaczyłam sobie tęczę (poprawiło mi to trochę humor :D)     Nie mam jakiegoś szczególnego pomysłu na dzisiejszą notkę więc będzie School Tag, który podsunęła mi moja koleżanka z klasy DOMINIKA :)   



                                                    PYTANIA CZAS ZACZĄĆ!

                                                 1. O której wstajesz do szkoły? 


  To różnie gdy idę do szkoły na 8:00 wstaje o 6:30 a gdy idę na 9:00 (tak jest najczęściej) wstaje o 7:30 :) 


2. Ulubiony nauczyciel?

Nauczycielka historii :) 

3. Z jakiegoś przedmiotu jesteś najlepsza?

Nie wiem może z historii :) 

4.Czy masz w szkole, klasie grupę bliskich Ci osób czy raczej zadajesz się z każdym?

Mam dwie przyjaciółki ale staram się zadawać z wszystkimi :) 


5.Plecak, torba czy tornister? 

Plecak, czasami torba:) 

6. Czy malujesz się do szkoły?

Nie maluję się wcale, a do szkoły tym bardziej stawiam na naturalną brzydotę :)


7. Do szkoły nosisz spodnie, spódnice czy sukienki?

Zawsze tylko spodnie, no jedynie że musimy iść na gala :)


                            

8.Czy nosisz dodatki do szkoły (bransoletki itd.)?

Tak bardzo często nosze rożnego rodzaju bransoletki, kolczyki itp. 


9. Czy w zeszłym roku miałaś czerwony pasek?

Nie niestety mi się nie udało, troszkę mi zależało, ale nie wyszło trudno :(

10. Czy jesz w szkole drugie śniadanie?

Tak jem, najczęściej są to kanapki :) 


11. Przedmiot, z którego uważasz że jesteś słaba, źle Ci z nim idzie?

Na pewno chemia i fizyka :/ 



12.Do szkoły chodzisz pieszo czy jeździsz autobusem, taxi, samochodem?

Do szkoły najczęściej jeżdżę rowerem choć czasami też idę pieszo :)



13.Zmieniasz buty  w szkole?

Tylko na W-F  :)



14.Czy lubisz ćwiczyć na Wf w szkole?

Raczej tak, chodziarz zależy to od tego co robimy gdy gramy w ręczną, kosza lub siatkówkę to nawet bardzo :)

                           


15.Czy w wakacje tęsknisz za szkoła?

Może za samą szkoła nie ale za nie którymi osobami bardzo <3

Ok, to by był koniec! :)

Piosenka na dziś: 




Pytanie dla was: A czy wy w wakacje tęsknicie za szkołą? 

Pa,  pa :) 












2 komentarze:

  1. Hhahahah "stawiam na naturalną brzydotę" xd niezłe ;D Też wolę plecak, jakoś tak wygodniej mi niż z torbą ;D

    Obserwuję ;3 Zapraszam do siebie - może też zaobserwujesz i skomentujesz ? Będzie mi bardzo miło ;)
    http://imagine-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ''stawiam na naturalną brzydotę ''
    HAHA

    mery-mery13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń