nagłówek

nagłówek

poniedziałek, 30 września 2013

Wielki buziak dla wszystkich chłopaków :*

Siemkaa

Dzisiaj mam dzień chłopca!

To święto obchodzone głównie przez nastolatków, popularne wśród uczniów i studentów. My dziewczyny w tym dniu wręczamy chłopakom drobne upominki. Moim zdaniem to bardzo miły gest gdy dziewczyny w klasie coś kupują chłopakom, ale ja mam w klasie okropnych chłopaków którzy tego nie doceniają, to smutne : (


Każda z nas powinna sobie zadać w tym dniu pytanie za co my ich tak wielbimy i kochamy?      To tylko zwykła płeć przeciwna! No można by tak powiedzieć ale z innego punktu widzenia to nie tylko zwykła płeć przeciwna. To osoby które wywojują u nas motylki w brzuchu. To osoby które z czasem pokochujemy. To osoby którym mówimy inaczej niż naszym rodzicom KOCHAM CIĘ. To osoby które nas ranią, ale później żałują. To osoby które w dorosłym życiu są ojcami naszych dzieci. To osoby które potrafią towarzyszyć nam do końca życia. Jednym słowem świat bez chłopaków, mężczyzn był by niczym. To my dziewczyny, kobiety żyjemy dla nich a oni dla nas <3

Pozdrawiam mojego przyszłego chłopaka lub męża który gdzieś jest w galaktyce, chyba :D 


<3



Wiemy, że wiecie że was kochamy! <3 


Nie mogłam się zdecydować na żadną piosenkę odpowiednią na ten dzień i usłyszałam w radiu tą więc stwierdził że ta piosenka jest odpowiednia nie tylko przez nazwę zespołu ale też tekst :)

Ok, przypominam wam o tym że możecie mnie obserwować jeśli macie ochotę -->>
Oczywiście jeśli chcecie że bym ja też was obserwowała to śmiało piszcie w komentarzu :) 

Jem sobie jabłuszko i idę się pouczyć na dyktando :(

Więc już na koniec: WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO DRODZY CHŁOPCY :* 

I jeszcze pytanie dla was: A co wydałyście swoim kolegą lub chłopakom? 

Ok pa, pa :) 






4 komentarze:

  1. masz racje życie bez chłopaków nie byłoby takie fajne ;3 my z dziewczynami kupiłyśmy po Longerze z KFC ;3 zapraszam do mnie : http://me-and-my-world-agacia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. taaaak to prawdaaa ;) byloby nudnooo xD
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog! Ciekawie piszesz :)
    Zapraszam do mnie, obserwujemy?
    odpisz na moim blogu.
    sekretymotyli.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń