nagłówek

nagłówek

czwartek, 3 października 2013

Moda na jesień 2013

Aloha!
Co tam u was? U mnie nudy sprawdziany, kartkówki ogólnie szkoła jestem już trochę tym przybita.

Mamy już od kilku tygodni kalendarzową jesień!
Nudziło mi się i porobiła kilka zdjęć takich typowo jesiennych:


Postanowiłam że zrobię post o modzie na jesień 2013! Więc już nie przedłużam tylko zaczynam :)

Na pewno modne będzie: skóra, krata, rockowe i sportowe elementy, moro, nieco przykrótkie topy i styl męski. Nie zabraknie też metalicznego połysku, kwiatowych i zwierzęcych printów. 

Skóra:


Krata: 
 

Rockowe: 

Sportowe: 

Moro:


Mi osobiście podoba się najbardziej podobają się bluzy z nadrukami!





<3

Wiem że to nie jest wszystko i że znajdą się jeszcze jakieś modne ubrania których wam nie pokazałam!
Zapamiętajcie także że nie tylko liczy się to co modne ale najważniejsza jest wygoda!

Ok, muszę iść się pouczyć więc do zobaczenia :)




Pytanie dla was: A wam co najbardziej się podoba?



7 komentarzy:

  1. Świetne są te ciuchy .!
    Zwłaszcza moro *.*
    Kocham Moro ♥
    Masz świetny styl : 333
    Impossible , uwielbiam ♥

    Zapraszam : http://loveinmyworlds.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzy, moro i krata najlepsze. :3
    skory w zyciu bym nie zalozyla!
    xoxo

    http://nothingsacred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. great post ! love the sweaters!
    Maybe we follow each other !?
    If yes, let me know when you´re follow me & ill follow back :)

    Happy weekend !

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluza z Aloha from deer, od dawna na mojej liście must have :3

    Super blog ;)

    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://veronika-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Moro :P
    A gifa na moim blogu robiłam w PhotoScape

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja rzadko podążam za nowymi trendami, zdecydowanie wole freestyle!
    Będe tu zaglądać, bo ciekawie u Ciebie..Może wspólna obserwacja ?
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń