nagłówek

nagłówek

sobota, 12 października 2013

Dr. Martens

Siemson :) 
Mamy sobotę! Ja sobie siedzę, pije herbatkę i słucham se D2! Tak słucham rapu! Niedługo będzie o tym notka! 
Jaram się bo w poniedziałek nie idziemy do szkoły :D 

A teraz tak jak w tytule Dr. Martens, była notka o Vansa'ch więc nie mogło zabraknąć drugich moich ulubionych butów :) 

Mamy jesień więc to pora gdy zaczynamy nosić już buty typu Martensy, itp. a tak jak już mówiłam wkurza mnie ludzie którzy jarają się jakimiś butami a nic o nich nie wiedzą, więc chce to zmienić! 

Trochę historii:                                                                                                                                         Dr. Martens, także Doc Martens lub potocznie Martensy - marka obuwia charakteryzująca się poduszką powietrzną na pięcie, wynaleziona przez Niemca, doktora Klausa MärtensaW latach siedemdziesiątych i osiemdziesiątych obuwie firmy Dr. Martens były noszone przez subkultury: punków i skinheadów.
Obuwie z poduszką powietrzną na pięcie zostało wynalezione przez niemieckiego lekarza dra Martensa. Martens, będąc na nartach doznał kontuzji kostki, opracował więc rodzaj obuwia, które zapobiegłoby wstrząsom stopy. Pomysł wdrożył do masowej produkcji w r. 1949 wraz z Herbertem Funkiem, zakładając fabrykę w Monachium. W roku 1959 prawa do produkcji kupiła brytyjska firma R. Giggs Group Ltd. Angielski producent nadał butom charakterystyczny wygląd – dodał żółtą nić przy obszyciu podeszwy. Pierwsza para brytyjskich Martensów pojawiła się na rynku w r. 1960. Wkrótce buty przyjęły się wśród subkultur muzycznych.



Ok a teraz kilka zdjęć:






Ja sama miałam buty typu Martens, to były jakieś tam średniej jakości podróbki i dałam za nie 200 zł. 

W tym roku też bardzo chciała bym mieć takie buty tylko obawiam się że rodzice się nie zgodzą ponieważ tamte buty nie wiem czemu rozwaliły mi się już po 2 miesiącach :CC 




Tu macie nutkę:


Pytanie dla was: A co wy sądzicie o tych butach?
i jeszcze jedno pytanko: Czy wy też nie idziecie w poniedziałek do szkoły?
:)

Ok idę sprzątać pokój, pa, pa :) 


12 komentarzy:

  1. Martensy ♥ Ja w tym roku będę kupować z Mcarthur podobne do Martensów ; 3
    Tak , też nie idziemy !

    Zapraszam : http://zakupoholicyznadulicy.blogspot.com/2013/10/music-box.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nam akurat nie za bardzo podobają się takie buty, ale u nas w szkole kilka dziewczyn takie nosi ;) Co do poniedziałku to my tez mamy wolny - całe szczęście ;))) Zapraszamy do nas na nowy wpis www.gangetpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne buty... Poniedziałek też mam wolny *.*

    http://moment-of-parting.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tych butach :*
    www.blog017.blogspot.com
    obserwuję i liczę na rewanżyk ☺ ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są ♥
    Ja już obserwuję i liczę na rewanż:)
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ŚLICZNE BUTYY <333

    zapraszam do mnie
    + obserwacja za obserwacje ?
    http://dariia-darria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne te butki, ale jak dałaś za nie 200 zł i się rozwaliły no to nie fajnie :/


    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog ;)
    obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem w nich zakochana*.*
    Oczywiście obserwuję:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tego typu buty :) co powiesz na wspólna obserwację?

    http://basiek-baasiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się podobają tylko niektóre takie buty ^^

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Och cudne są Martensy już przyglądam się im od jakiegoś czasu i nieśmiało o nich marzę

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń