nagłówek

nagłówek

sobota, 19 października 2013

I ♥ Fall tag

Hej :*
Przepraszam że trochę nie pisałam, ale byłam przeziębiona (nadal jestem) i brakowało mi trochę ochoty i czasu. :C 

Więc dzisiaj I ♥ Fall tag!
Zapraszam! 




1.Ulubiona jesienna książka?

    Lubie czytać, ale nie mam jakiejś ulubionej książki, teraz czytam ''Scarlett'' - Barbara Baraldi i naprawdę świetna (y)


2. Ulubiony jesienny napój?

W ciemne, jesienne dni jestem uzależniona od ciepłej herbaty i od kakałka <3 




3. Ulubiona piosenka? 

Nie mam jakiejś ulubionej piosenki, słucham wszystkiego <3

4. Co najbardziej lubisz w jesieni?

Najbardziej lubię to że mogę wieczorami spokojnie usiąść przykryć się kocykiem, wsiąść ciepłą herbatę i włączyć jakiś film, poczytać książkę lub posłuchać muzyki <3



5. Na jaką płytę czekasz tej jesieni?

Czekałam na płytę Słonia i Miksera - Demonologia 2 


6.Ulubione jesienne miejsce?

Łóżko <3



7.Obchodzisz Halloween?

Nie ja sama nie obchodzę, ale bardzo lubię gdy ktoś do mnie przychodzi. Więc zapraszam!



8.Ulubione jesienne ubranie?

Raczej jak każda dziewczyna lubię jesienią się ciepło ubrać w sweterek lub w bluzę :)



9. Jakie akcesoria ubraniowe lubisz jesienią ?

Czapki <3 


10. Jakie seriale oglądasz?

Nie mam jakiś tam ulubionych serialów czasami oglądam ''Miłość na bogato'', choć wydaje mi się to lekko kiczowate :>
Zamiast serialów czasami lubię pooglądać bajki <3
(wiem że to śmieszne :D)



Za co kocham jesień?




Ok, to koniec :3

Pytanie dla was: Co wy uwielbiacie robić w wolnym czasie w jesienne wieczory? 


Nuta:

<3

Zapraszam do obserwowania.

Pa, pa ;*

12 komentarzy:

  1. Fajny post :)
    super blog
    obserwuje
    http://kamilowelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w jesienne wieczory lubię pić cappuccino, oglądać komedie lub czytać książki.
    Bardzo mi się twój blog podoba :)
    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ja nie cierpię jesieni ^^ najchętniej zaszywam się pod kocykiem z ciepłym kakao :)
    pytałaś, czy obserwujemy, ja już ;) teraz Twoja kolej :)
    http://carmenlolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog :) Strasznie miło się czyta :) Widać że masz talent do pisania. Rób dalej to co robisz :) Zapraszamy również na naszego bloga miło by było gdybyś zaobserwowała i zostawiła miłe słowo --------------------------> http://oliviandclaudia.blogspot.com/ ( obserwujemy)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne zdjęcia :) Większość nam się zgadza :) Też uwielbiam oglądać bajki. Kilka miesięcy temu jak byłam chora zrobiłam sobie maraton z bajkami z dzieciństwa <3

    Zapraszam, obserwujemy?
    thoufalouth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kakao najlepsze! :D
    Uwielbiam takie posty, fajny blog. :)

    http://carmelovaa.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post ! Ja w jesienne wieczory najbardziej lubie pooglądac jakieś seriale pijąc herbatkę <3

    Obserwuje i liczę na rewanż:
    meery-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe odpowiedzi ;3

    nats-naats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post będę tu zaglądać częściej :)

    zapraszam do mnie http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też czytam teraz Scarlett :)

    http://isolated-from-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. też uwielbiam jesienią czytać ksiażki ;)
    www.sandicious.blogspot.com obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny post o jesieni:D
    może wspólna obserwacja? daj mi znać :)
    i byłabym bardzo wdzięczna gdybyś kliknęła w baner sheinside u mnie na blogu :)
    pozdrawiam!
    DOMINIKALICIOUS

    OdpowiedzUsuń